Aspirin yerinə şokolad

25.12.2006 Yazını böyüt :       
Yeni bir tədqiqat şokoladın qandakı laxtanlanmanın qarşısını aldığını aydınlaşdırdı.
Xazar Name  John Hopkins Üniversiteti və Bloomberg Xalq Sağlamlığı Məktəbi tədqiqatçıları, gündə iki yemək qaşığı qara şokoladın qandakı laxtalanmanın qabağının alınmasına kömək etdiyi bildirdi.
  Elm adamlarının aspirinin qandakı laxtalanmaya təsiri barədə apardıqları araşdırmalarda məlum olub ki şokolad aspirinin yaratdığı biokimyəvi təsir yaradaraq laxtalanmaya təsit edir
  Professor Diane Becker, araşdırma nəticəsində kakao çəkirdəyinində olan kimyəvi maddənin  qandakı laxtalanma hüceyrələrinin azalmasında aspirinlə eyni kimyəvi təsiri yaratdığını bildirdi..
  Qara şokoladın təzyiqi düşürməsi və qan dövranına müsbət təsirləri artıq 20 ilə yaxındır ki elm adamları tərəfindən bilinirdi.
  American Heart Association’un illik konfransında da ictimaiyyətə çatdırılan bu son araştırma, qida qəbulu zamanı bəzi normaları gözləməyi və davamlı diyetalar vaxtı yeyiləcək bir parça şokoladın insan sağlamlığı üçün əhəmiyyətli olduğu vurğulnır.





Yazdı: B.C.

© Bütün hüquqlar qorunur. Xəbərlərdən istifadə edərkən Xazar.com saytına hiper linklə istinad zəruridir.

Detallar Mənbə :

Oxunub: 659 dəfə Çap variantı
Reyting: Reyting: 3 (səslər: 2)
Sizin qiymət:
Xəbəri paylaş magazin Google magazin Live magazin Myspace magazin Facebook magazin Delicious magazin Digg magazin Xəbərnamə
Bu xəbərin adresi:
reklam

hemcinin oxuyuruq

Çox arvadlı kişilər daha uzun yaşayır

Xazar NameKişilər üçün uzun yaşamanın sirri bəlkə də başqa həyat yoldaşları tapmaqdır. >>>

Bir rejissorun "Manifest"i

Xazar Nameyaxud "Milli bomba"ya yox, dünyaya gərəkliyimiz barədə. >>>

Soyuqlama zamanı təbii qidalanmaya üstünlük verin

Xazar NameSoyuqlama zamanı antibiotiklərdən istifadə etmək mənasız, hətta zərərlidir. >>>

anket

Kino filmləri necə seyr etməyə üstünlük verirsiz?
    • Kinoteatrda
    • TV kanallarda
    • DVD`də
    • Ev kinoteatrında
    • Fərqi yoxdur

Keçidlər