Çay iflic riskini azaldır

26.02.2009 Yazını böyüt :       

Xazar.comGündə üç stəkan qara ya da yaşıl çayın, iflic ehtimalını əhəmiyyətli ölçüdə azaltdığı bildirildi.

Kaliforniya Universitetindən elm adamlarının etdiyi araşdırma, çayın, iflic ehtimalıyla mübarizədə güclü bir silah ola biləcəyini və gündə 3 stəkan qara və ya yaşıl çayın, iflic riskini beşdə birdən çox, yüzdə 21 nisbətdə azaltdığını göstərdi.

İngilis Daily Telegraph qəzetində nümayiş olunan araşdırmanı icra edən elm adamları, qara və yaşıl çayın, ehtiva etdikləri hüceyrə qoruyucu antioksidanlar səbəbiylə bənzəri faydalı təsirlərə sahib olduqlarını söylədi.

Çayın bu mənada bədəni necə təsir etdiyi mövzusunda dəqiq məlumata sahib olmaq üçün daha çox araşdırma edilməsi lazım olduğu ifadə edilərkən, David Geffen Tibb Fakültəsində vəzifəli prof. dr. Lenore Arab, çayın içindəkilərin, damarların ziyanını azalda biləcəyinə inanıldığını ifadə etdi.

© Bütün hüquqlar qorunur. Xəbərlərdən istifadə edərkən Xazar.com saytına hiper linklə istinad zəruridir.

Detallar Mənbə : Xazar.name

Oxunub: 2351 dəfə Çap variantı
Reyting: Reyting: 4 (səslər: 18)
Sizin qiymət:
Xəbəri paylaş magazin Google magazin Live magazin Myspace magazin Facebook magazin Delicious magazin Digg magazin Xəbərnamə
Bu xəbərin adresi:
reklam

hemcinin oxuyuruq

Ağ atlı şahzadə bir xəyaldır

Xazar Name40 yaşında bir feminist həmcinslərinə səslənir: "Daha azına razı olun, yoxsa ər tapa bilməyəcəksiniz!" >>>

Leonardo Di Kaprio "Qırmızı papaq" filmini çəkəcək

Xazar NameFilmi qotik üslubda çəkmək planlaşdırılır. >>>

Çay iflic riskini azaldır

Xazar NameGündə üç stəkan qara ya da yaşıl çayın, iflic ehtimalını əhəmiyyətli ölçüdə azaltdığı bildirildi. >>>

anket

Kino filmləri necə seyr etməyə üstünlük verirsiz?
    • Kinoteatrda
    • TV kanallarda
    • DVD`də
    • Ev kinoteatrında
    • Fərqi yoxdur

Keçidlər